Βλάβη του ΟΤΕ σημειώθηκε στην ευρύτερη περιοχή της δυτικής Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να μην είναι εφικτή η εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω τηλεφωνικών γραμμών και μέσω του διαδικτύου.
Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε η Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δυτικής Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που επιπλέον αναφέρει ότι, σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΟΤΕ, η βλάβη θα αποκατασταθεί μέχρι το τέλος της ημέρας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












