Skip to main content

Στάση εργασίας των εργαζομένων στα νοσοκομεία την Πέμπτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στάση εργασίας από τις 11.00 έως τις 15.00  θα πραγματοποιήσει την Πέμπτη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Δημοσίων Νοσοκομείων.

Η Ομοσπονδία σχεδιάζει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Υγείας στις 12 το μεσημέρι της ίδιας μέρας, ενώ θα ακολουθήσει πορεία στο υπουργείο Οικονομικών όπου οι εργαζόμενοι θα θέσουν τα ζητήματα του μισθολογίου, της απόσυρσης του νομοσχεδίου που διαλύει, όπως καταγγέλλουν, την κοινωνική ασφάλιση και την ένταξή τους στα ΒΑΕ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.