Αδιανόητο χαρακτηρίζει ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητοτσοτάκης να μένει η Αθήνα χωρίς λεωφορεία από τις 11 έως τις 6 και να ταλαιπωρούνται οι πολίτες επειδή «οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΑ κάνουν εκλογοαπολογιστική συνέλευση».
Με αφορμή τη στάση εργασίας των λεωφορείων ο κ. Μητσοτάκης παρατηρεί ότι οι συνελεύσεις αυτές πρέπει να γίνονται τα Σαββατοκύριακα και όχι σε ώρες αιχμής. «Είναι από αυτά που θα αλλάξουμε αμέσως» έγραψε στο λογαριασμό του στο twitter.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












