Κλειστή παραμένει από χθες το απόγευμα η παλαιά εθνική οδός Κορίνθου-Αθήνας στον Ισθμό από τους αγρότες και σύμφωνα με πληροφορίες ο αποκλεισμός θα διαρκέσει έως τις 18:00.
Κλειστή από αγρότες παραμένει και η νέα Εθνική Οδός στον Ισθμό. Η κυκλοφορία διεξάγεται από μικρή παράκαμψη μέσω του παραλιακού δρόμου, μέσα από το χωριό Καλαμάκι.
Στο μεταξύ, σήμερα οι αγρότες θα κλείσουν και πάλι για επτά ώρες τον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης – Κορίνθου, στο ύψος των διοδίων Νεστάνης, από τις 17:00 έως τα μεσάνυχτα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












