Skip to main content

Μετρό: Κλείνουν και οι σταθμοί «Συγγρού-Φιξ», «Λαρίσης» και «Σεπόλια» με εντολή ΕΛΑΣ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εντολή να κλείσουν και οι σταθμοί του Μετρό «Συγγρού-Φιξ», «Λαρίσης» και «Σεπόλια» έδωσε νωρίτερα η αστυνομία, στο πλαίσιο των μέτρων για την απαγόρευση συναθροίσεων, ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου.

Νωρίτερα, έκλεισαν μέχρι νεωτέρας και οι σταθμοί «Μοναστηράκι», «Βικτώρια», «Αττική» και «Μεταξουργείο».

Από τις 12 το μεσημέρι έκλεισαν και οι σταθμοί «Oμόνοια», «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Eυαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής».

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.