Skip to main content

Κλειστοί με εντολή της ΕΛ.ΑΣ. εννέα σταθμοί του Μετρό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο ένας μετά τον άλλον κλείνουν, με εντολή της αστυνομίας, οι σταθμοί του Μετρό, στο πλαίσιο των μέτρων για την απαγόρευση συναθροίσεων, ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου.

Νωρίτερα, έκλεισαν μέχρι νεωτέρας και οι σταθμοί «Μοναστηράκι», «Βικτώρια», «Αττική» και «Μεταξουργείο».

Ήδη από χθες είχε ανακοινωθεί ότι από τις 12 το μεσημέρι κλείνουν και οι σταθμοί «Oμόνοια», «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Eυαγγελισμός» και «Μέγαρο Μουσικής».

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.