Περίπου 30 μετανάστες, μεταξύ των οποίων γυναίκες και παιδιά, εντοπίστηκαν το πρωί από το Λιμενικό στη θαλάσσια περιοχή της Μάκρης, του δήμου Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, πρόκειται για υπήκοους Αφγανιστάν που ταξίδευαν χωρίς τα απαραίτητα έγγραφα.
Οι αλλοδαποί αναμένεται να μεταφερθούν εντός της ημέρας στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης στο Φυλάκιο του δήμου Ορεστιάδας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












