Skip to main content

Κοινό απεργιακό μέτωπο σε αστικές συγκοινωνίες, σιδηρόδρομο και λιμάνια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κοινό απεργιακό μέτωπο συστήνουν οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες, τον σιδηρόδρομο και τα λιμάνια διαμαρτυρόμενοι για τις ιδιωτικοποιήσεις, τις συλλογικές συμβάσεις και το ασφαλιστικό. Την Τρίτη 24/11 θα ανακοινώσουν το πρόγραμμα των κινητοποιήσεων.

Οι εργαζόμενοι ζητούν να μην γίνει καμία ιδιωτικοποίηση στις μεταφορές, ναα σταματήσουν άμεσα όλες οι ιδιωτικοποιήσεις και η εκποίηση του εθνικού πλούτου και ελεύθερες Συλλογικές Διαπραγματεύσεις και υπογραφή ΣΣΕ.

Την κοινή ανακοίνωση υπογράφουν οι διοικήσεις των σωματείων ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΠΟΣ, ΟΜΥΛΕ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.