Με μεγάλη πλειοψηφία εγκρίθηκε από τη Βουλή η κρατικοποίηση του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
Παράλληλα εγκρίθηκε και η τροπολογία με την οποία δίνεται παράταση ενός μηνός στην προστασία των δανειοληπτών, καθώς την ψήφισαν όλα τα κόμματα, εκτός από το ΚΚΕ που δήλωσε «παρών».
Στην τροπολογία με την οποία κρατικοποιείται το Μέγαρο Μουσικής υπέρ ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ (σημειώνεται ότι η βουλευτής του Άννα Βαγενά διαφώνησε), η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ.
Την καταψήφισαν η Χρυσή Αυγή και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, ενώ «παρών» δήλωσαν το ΚΚΕ, το Ποτάμι και η Ένωση Κεντρώων.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












