Skip to main content

Μετρό: Κλειστοί από τις 17:00 οι σταθμοί Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κλείνουν στις 17:00 της Παρασκευής οι σταθμοί του Μετρό σε Σύνταγμα και Πανεπιστήμιο, καθ’ υπόδειξη της αστυνομίας, στο πλαίσιο των μέτρων ασφαλείας για τη Σύνοδο Κορυφής των μεσογειακών χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Med9, με αφορμή και την εξαγγελθείσα ενάντια στη διάσκεψη αυτή συνάθροιση διαφόρων φορέων κι οργανώσεων (19:00 στην πλατεία Συντάγματος), η οποία, όπως και και κάθε άλλη δημόσια συγκέντρωση, έχει απαγορευτεί για σήμερα από την ΕΛΑΣ.

Οι συρμοί θα διέρχονται από τους δύο αυτούς σταθμούς, ωστόσο δεν θα πραγματοποιούν στάση εκεί.

Η είσοδος του Μετρό «Μεγάλη Βρετάνια» στον σταθμό του Συντάγματος έκλεισε από τις 14:00.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.