Με το συμβολικό κλείσιμο της εθνικής οδού Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος των διοδίων Καλαμακίου, ολοκληρώθηκε η σημερινή συγκέντρωση αγροτών και κτηνοτρόφων της Πελοποννήσου.
Νωρίτερα, οι αγρότες σήκωσαν τις μπάρες στα διόδια, επιτρέποντας στα διερχόμενα οχήματα να περάσουν δίχως να πληρώσουν.
Οι ίδιοι προειδοποίησαν ότι η φοροεπίθεση που δέχονται από την κυβέρνηση, αν δεν ανακοπεί θα τους αφανίσει.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












