Skip to main content

Οι κανόνες λειτουργίας στα αποδυτήρια των γυμναστηρίων από τη Δευτέρα 20/9

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τους κανόνες λειτουργίας των αποδυτηρίων στα γυμναστήρια, από τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου, ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων και η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Στο πλαίσιο των μέτρων αποτροπής της διασποράς της νόσου COVID-19, από την Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021 τα αποδυτήρια των γυμναστηρίων θα λειτουργούν με τους ακόλουθους κανόνες:

  • ​Η χωρητικότητα καθορίζεται σε 1 άτομο ανά 15 τμ
  • ​Επιτρέπεται η χρήση του 50% των καταιωνιστήρων (ντους)
  • ​Απαγορεύεται η χρήση της σάουνας όπου υπάρχει.
  • ​Υποχρεωτική χρήση μάσκας KN95 ή FFP2 αντί διπλής μάσκας στους κοινόχρηστους χώρους.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.