Στο Μόναχο θα μεταβεί σήμερα ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης.
O κ. Μητσοτάκης θα απευθύνει στις 19.00 χαιρετισμό στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο του Μονάχου, ενώ θα έχει και κατ’ ιδίαν συνάντηση με την πρόεδρο της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης της Γερμανίας (CDU), Άνεγκρετ Κραμπ-Καρενμπάουερ.
Την Παρασκευή ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα συναντηθεί με ομάδα επενδυτών και θα συμμετάσχει στις εργασίες της Διάσκεψης του Μονάχου για την Ασφάλεια.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












