Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιήσουν στις 12.30 μ.μ. οι νοσοκομειακοί γιατροί.
Σημειώνεται ότι η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών – Πειραιά θα συμμετάσχει στην παναττική στάση εργασίας που έχει κηρύξει από τις 11.00 π.μ. έως τις 3.00 μ.μ. η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος.
Οι νοσοκομειακοί γιατροί ζητούν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης με επίσπευση των διαδικασιών, ενώ απαιτούν να μη γίνει απόλυση επικουρικού γιατρού.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












