Skip to main content

Συγκέντρωση νοσοκομειακών γιατρών έξω από το υπ. Υγείας το μεσημέρι

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας θα πραγματοποιήσουν στις 12.30 μ.μ. οι νοσοκομειακοί γιατροί.

Σημειώνεται ότι η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών – Πειραιά θα συμμετάσχει στην παναττική στάση εργασίας που έχει κηρύξει από τις 11.00 π.μ. έως τις 3.00 μ.μ. η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος.

Οι νοσοκομειακοί γιατροί ζητούν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης με επίσπευση των διαδικασιών, ενώ απαιτούν να μη γίνει απόλυση επικουρικού γιατρού.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.