Τις πληγές της από το πέρασμα της κακοκαιρίας μετρά η Κινέτα. Χείμαρροι υπερχείλισαν εξαιτίας της σφοδρής βροχόπτωσης που έπληξε την περιοχή γύρω στις 3 τα ξημερώματα. Τα ορμητικά νερά παρέσυραν ογκώδη «φερτά» υλικά, κορμούς δέντρων και τόνους λάσπης μετακινώντας αυτοκίνητα και πλημμυρίζοντας σπίτια.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία δέχθηκε δεκάδες κλήσεις για την απομάκρυνση ατόμων που παγιδεύτηκαν λόγω της συσσώρευσης υδάτων και φερτών υλικών σε οικίες στην περιοχή.
«Η Υπηρεσία μας ειδοποιήθηκε περίπου στις 2.30 τα ξημερώματα για αντλήσεις υδάτων στην περιοχή της Κινέτας και των Αγ. Θεοδώρων. Επιχείρησαν 55 οχήματα, 110 άνδρες, έγιναν 20 διασώσεις και 160 αντλήσεις» δήλωσε ο υπαρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος Κώστας Κυριακόπουλος, προσθέτοντας πως «κινδύνευσαν ανθρώπινες ζωές».
Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αττικής, Λευτέρη Κοσμόπουλο, έχουν προκληθεί μεγάλες καταστροφές σε υποδομές, οικίες και επιχειρήσεις της Κινέτας. Με εντολή του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη έχουν μεταβεί στην περιοχή πάνω από 28 μηχανήματα της Περιφέρειας προκειμένου να συμβάλουν στη διάνοιξη και τον καθαρισμό των δρόμων.
Υπό τον συντονισμό του κ. Κοσμόπουλου, κλιμάκια της Περιφέρειας έχουν μεταβεί στην Κινέτα προκειμένου να καταγράψουν τις ζημιές που έχουν προκληθεί στις επιχειρήσεις και σε υποδομές. Στην περιοχή βρίσκεται και κλιμάκιο της ΔΕΔΔΗΕ το οποίο εκτελεί εργασίες για την απομάκρυνση πεσμένων καλωδίων και την αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης.
Αθηνών – Κορίνθου: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο τμήμα Ελευσίνα-Ισθμός στο ρεύμα προς Αθήνα
Το μεσημέρι αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα στο τμήμα Ελευσίνα- Κόρινθος της Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου, που είχε κλείσει λόγω της σφοδρής βροχόπτωσης.
Όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός, απομακρύνθηκαν νερά και φερτά υλικά που συσσωρεύτηκαν νωρίς το πρωί στην περιοχή της Κινέτας από τις γειτνιάζουσες στον αυτοκινητόδρομο καμένες πλαγιές των Γερανείων.
Συνεργεία – σύμφωνα με την εταιρεία – συνεχίζουν να επιχειρούν στην περιοχή με στόχο να καταστεί δυνατή η κυκλοφορία και προς Πάτρα, αρχικά σε μία λωρίδα, το συντομότερο δυνατό. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, όλος ο μηχανισμός παραμένει σε επιφυλακή σε όλο το μήκος του δρόμου.
naftemporiki.gr