Skip to main content

Κοροναϊός: Σε καραντίνα πόλη του Βιετνάμ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μια μικρή πόλη 10.000 κατοίκων όχι μακριά από την πρωτεύουσα Ανόι τέθηκε σε καραντίνα για να αποφευχθεί ο κίνδυνος εξάπλωσης του κοροναϊού – κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στο Βιετνάμ – σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας της χώρας.

Διατάχθηκε να «τεθεί σε καραντίνα» η κοινότητα Σον Λόι για διάστημα 20 ημερών, ανέφερε το υπουργείο, καθώς στη μικρή πόλη επιβεβαιώθηκαν πέντε νέα κρούσματα του COVID-19.

Σε όλη την επικράτεια του Βιετνάμ έχουν επιβεβαιωθεί συνολικά 15 κρούσματα της επιδημίας, η οποία έχει στοιχίσει τη ζωή σε πάνω από 1.300 ανθρώπους, σχεδόν όλοι στην ηπειρωτική Κίνα.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.