Skip to main content

Ζάεφ: Η Βόρεια Μακεδονία μας οδηγεί στη λεωφόρο της Ευρώπης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για μεγάλη πρόοδο της χώρας έκανε λόγο ο Ζόραν Ζάεφ, κατά την τελετή έπαρσης της σημασίας του ΝΑΤΟ στον προαύλιο χώρο του κτιρίου της κυβέρνησης. 

«Από τον βαλκανικό δρόμο, όπου περιμέναμε για δεκαετίες βγήκαμε επιτέλους στην λεωφόρο της Ευρώπης» τόνισε ο πρωθυπουργός της γεινοτικής χώρας. «Σήμερα υψώνουμε την σημαία του ΝΑΤΟ, που μαζί με αυτή την πατρίδα μας και της Ευρώπης μας δείχνει το δρόμο για το μέλλον το δικό μας και των επόμενων γενεών»  είπε, προσθέτοντας πως «δεν πρόκειται απλώς για ένα σύμβολο, αλλά για μία νέα πραγματικότητα, μία νέα σελίδα στην ιστορία μας». 

Όπως είπε στόχος του να είναι να αποδείξει ότι μέσω της συμμετοχής στο ΝΑΤΟ διασφαλίζεται η σταθερότητα της χώρας, ενώ υπογράμμισε πως θέλει φιλικές σχέσεις όχι μόνο με τους εταίρους στη βορειοατλαντική συμμαχία, αλλά με όλους τους γείτονες και τις μεγάλες δυνάμεις. 

Αργότερα σε ανάρτησή του στο Twitter έγραψε: «Το μέλλον δεν είναι πλέον μοιραίο. Πετύχαμε η πατρίδα μας να βρίσκεται στον ορθό δρόμο. Γινόμαστε το 30ό πλήρες μέλος του ΝΑΤΟ. Γινόμαστε ασφαλής χώρα. Ζήτω η Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας»

Την ανάρτηση συνοδεύουν φωτογραφίες από την τελετή έπαρσης της σημαίας του ΝΑΤΟ. 

naftemporiki.gr με πληροφορίες από MIA 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.