Τετράωρη στάση εργασίας, από τις 11.00 έως τις 15.00, θα πραγματοποιήσουν σήμερα οι νοσοκομειακοί γιατροί Αθηνών – Πειραιά.
Η Ένωση Ιατρών Νοσοκομείων Αθηνών-Πειραιά θα πραγματοποιήσει συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας έξω από τις Υγειονομικές Περιφέρειες στη 1 μετά το μεσημέρι, με αίτημα να καλυφθούν τα κενά στα νοσοκομεία με μόνιμες θέσεις και να μην υπάρξει καμία απόλυση επικουρικού γιατρού.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












