Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Κυριακή σε γηροκομείο στον Πειραιά, καθώς βρέθηκαν θετικά κρούσματα κορωνοϊού.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχουν βρεθεί τουλάχιστον 19 κρούσματα θετικά, 17 σε φιλοξενούμενους της Μονάδας Φροντίδας Ηλικιωμένων και δύο σε εργαζόμενους.
Ο ΕΟΔΥ έχει ξεκινήσει ήδη τη διαδικασία ιχνηλάτησης.
Τέσσερις ασθενείς θετικοί στον κορωνοϊό θα διακομιστούν στο “Αττικό”.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












