Με εκπροσώπους του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βρεφονηπιαγωγών συναντήθηκε σήμερα ο υφυπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Μπαλάφας.
Στην συνάντηση συζητήθηκε διεξοδικά το ζήτημα της επαναφοράς της εξάωρης εργασίας των βρεφονηπιαγωγών στους δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς.
Ο υφυπουργός διαβεβαίωσε την πρόεδρο του Συνδέσμου ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν ώστε να περιλαμβάνεται σχετική διάταξη που θα ικανοποιεί το αίτημα τους, στο πρώτο νομοσχέδιο της νέας κυβέρνησης που θα επανακατατεθεί στο προσεχές χρονικό διάστημα.
Το διοικητικό συμβούλιο του Συνδέσμου εκπροσώπησαν η πρόεδρος, Ευαγγελία (Λίτσα) Καλαϊτζή και ο γενικός γραμματέας, Αθανάσιος Δημούδης.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












