Κλείνει προσωρινά, από τις 6 το απόγευμα της Κυριακής και μέχρι νεωτέρας, ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα.
Τη σχετική εντολή έδωσε η αστυνομία, καθώς έχει προγραμματιστεί πορεία στο κέντρο της Αθήνας, από άτομα και κινήσεις που αντιτίθενται στα εμβόλια κατά της Covid-19.
Οι συρμοί θα διέρχονται από τον σταθμό, αλλά δεν θα κάνουν στάση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











