Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Ανατίναξαν ΑΤΜ στη Ν. Ραιδεστό και έφυγαν με τα χρήματα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έκρηξη σε ΑΤΜ σημειώθηκε στις 04:00 τα ξημερώματα στη Νέα Ραιδεστό Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με την αστυνομία, έξι άτομα που επέβαιναν σε μηχανές μεγάλου κυβισμού προσέγγισαν το μηχάνημα αυτόματης ανάληψης μετρητών που στεγάζεται σε κτήριο της Δημοτικής Κοινότητας Νέας Ραιδεστού και αφού το ανατίναξαν, απέσπασαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό.

Οι δράστες κατάφεραν να διαφύγουν και αναζητούνται από τις αστυνομικές αρχές.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.