Skip to main content

KKE: Η μόνη φιλολαϊκή «ρύθμιση» για τον ΕΝΦΙΑ είναι η κατάργησή του

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για αύξηση του ΕΝΦΙΑ στα λαϊκά νοικοκυριά και στη «νέα μεταμνημονιακή εποχή», κάνει λόγο με ανακοίνωσή του το ΚΚΕ.

«Η κυβέρνηση στέλνοντας σήμερα τη “λυπητερή” του ΕΝΦΙΑ, με αύξηση στα λαϊκά νοικοκυριά, αποδεικνύει στην πράξη ότι η δήθεν “νέα μεταμνημονιακή εποχή” θα εμπεριέχει όλους τους παλιούς και νέους μνημονιακούς φόρους και χαράτσια. Η μόνη φιλολαϊκή “ρύθμιση” για τον ΕΝΦΙΑ είναι η κατάργησή του κι αυτήν καμιά κυβέρνηση του συστήματος δεν μπορεί ούτε να την ψιθυρίσει», τονίζει χαρακτηριστικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.