Skip to main content

Επικοινωνία Κ. Μητσοτάκη με τον Εμίρη του Κατάρ και τον πρόεδρο των ΗΑΕ

(ΜΠΟΛΑΡΗ ΤΑΤΙΑΝΑ/EUROKINISSI)

Συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν και στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και η κατάσταση ασφαλείας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον με τον Εμίρη του Κατάρ, Σεΐχη Ταμίμ μπιν Χαμάντ Αλ Θανί και με τον πρόεδρο των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Σεΐχη Μοχάμεντ μπιν Ζαγέντ Αλ Ναϊχάν είχε πριν από λίγο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στη διάρκεια των επικοινωνιών, συζητήθηκαν οι τελευταίες εξελίξεις στο Ιράν και στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής και η κατάσταση ασφαλείας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.