Σε εξέλιξη βρίσκεται από τις 15.15 η συνάντηση του Έλληνα πρωθυπουργού με τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στο «Λευκό Παλάτι» στην Άγκυρα.
Ο Τούρκος ηγέτης υποδέχθηκε τον κ. Μητσοτάκη στο κατώφλι του προεδρικού μεγάρου, όπου είχαν χειραψία.
Ακολούθησε η ακόλουθη σύντομη στιχομυθία:
Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν: Καλωσήρθατε.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Χαίρομαι που σας βλέπω ξανά.
Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν: Όλα καλά;
Κυριάκος Μητσοτάκης: Όλα μια χαρά, ευχαριστώ.
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από την υποδοχή του Έλληνα πρωθυπουργού από τον Τούρκο πρόεδρο:








Στη συνάντηση των δύο ηγετών συμμετέχουν οι υπουργοί Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης και Χακάν Φιντάν και οι διπλωματικοί σύμβουλοι των δύο ηγετών, ο πρέσβης Μίλτον Νικολαΐδης και ο Ακίφ Τσαγατάι Κιλίτς.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












