Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αιγύπτιο ομόλογό του, Μπαντρ Αμπντελάτι είχε χθες ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης.
Οι δύο ΥΠΕΞ συζήτησαν διμερή ζητήματα στο πλαίσιο της Στρατηγικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου και αντάλλαξαν απόψεις για τις περιφερειακές εξελίξεις.
Εξέφρασαν ειδικότερα την προθυμία τους να ενισχύσουν και να διευρύνουν τη διμερή συνεργασία σε τομείς κοινού ενδιαφέροντος. Συζήτησαν επίσης το σχέδιο τριμερούς συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας, Κύπρου και Αιγύπτου, τονίζοντας τη σημασία της σύντομης διεξαγωγής τριμερούς υπουργικής συνάντησης για την αντιμετώπιση των εξελίξεων στην περιοχή, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στην Ανατολική Μεσόγειο.
FM George Gerapetritis had a phone call yesterday w/ his Egyptian counterpart, Badr Abdelatty. In the framework of the Strategic Partnership between #Greece and #Egypt, they reviewed bilateral issues and exchanged views on regional developments. pic.twitter.com/XKCLl6u8jB
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) December 25, 2025
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












