Συνεδριάζει αύριο Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου στις 12:00 η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Νέας Δημοκρατίας υπό τον πρωθυπουργό και πρόεδρο του κόμματος Κυριάκο Μητσοτάκη με θέμα την εκλογή νέου Γραμματέα της Κ.Ο., μετά την απώλεια του Απόστολου Βεσυρόπουλου.
Υπενθυμίζεται ότι η πρόταση του κ. Μητσοτάκη για τη θέση του Γραμματέα είναι ο βουλευτής Λάρισας της Ν.Δ., Μάξιμος Χαρακόπουλος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












