Skip to main content

Αντ. Σαμαράς για τον θάνατο του Απ. Βεσυρόπουλου: «Συναισθάνομαι τον πόνο των δικών του ανθρώπων»

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

«Η αιφνίδια απώλεια του Απόστολου Βεσυρόπουλου θλίβει όλους μας» αναφέρει ο πρώην πρωθυπουργός

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τα συλλυπητήριά του για τον θάνατο του γενικού γραμματέα της Κ.Ο. της Ν.Δ. Απόστολου Βεσυρόπουλου εκφράζει ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, με ανάρτησή του.

«Η αιφνίδια απώλεια του Απόστολου Βεσυρόπουλου θλίβει όλους μας. Συναισθάνομαι τον πόνο των δικών του ανθρώπων. Συλλυπητήρια στους οικείους του» αναφέρει ο κ. Σαμαράς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.