Τα συλλυπητήριά του για τον θάνατο του γενικού γραμματέα της Κ.Ο. της Ν.Δ. Απόστολου Βεσυρόπουλου εκφράζει ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, με ανάρτησή του.
«Η αιφνίδια απώλεια του Απόστολου Βεσυρόπουλου θλίβει όλους μας. Συναισθάνομαι τον πόνο των δικών του ανθρώπων. Συλλυπητήρια στους οικείους του» αναφέρει ο κ. Σαμαράς.
Η αιφνίδια απώλεια του Απόστολου Βεσυροπουλου θλίβει όλους μας. Συναισθάνομαι τον πόνο των δικών του ανθρώπων. Συλλυπητήρια στους οικείους του.
— Σαμαράς Αντώνης (@samaras_antonis) August 21, 2025
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












