Skip to main content

ΝΑΤΟ: Σε δείπνο εργασίας των υπουργών Άμυνας συμμετείχε ο Ν. Δένδιας

(Πηγή φωτ. x.com/NikosDendias)

Το δείπνο πραγματοποιήθηκε «στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής της Συμμαχίας στη Χάγη».

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο δείπνο εργασίας των υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ συμμετείχε χθες το βράδυ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας.

Με ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ, ο κ. Δένδιας αναφέρει ότι το δείπνο πραγματοποιήθηκε «στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής της Συμμαχίας στη Χάγη».

Διαβάστε ακόμη:

→Σύνοδος ΝΑΤΟ: Οι κρίσιμες επαφές Μητσοτάκη, ο Ερντογάν και οι αμυντικές δαπάνες

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.