Στο δείπνο εργασίας των υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ συμμετείχε χθες το βράδυ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας.
Με ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ, ο κ. Δένδιας αναφέρει ότι το δείπνο πραγματοποιήθηκε «στο πλαίσιο της Συνόδου Κορυφής της Συμμαχίας στη Χάγη».
On the evening of Tuesday 24/6/2025, I attended the North Atlantic Council Defence Ministers’ Working Dinner, within the framework of the NATO Summit in The Hague.#NATO #NATOsummit #natosummit2025 #TheHague pic.twitter.com/qzlRKBYEmE
— Nikos Dendias (@NikosDendias) June 25, 2025
Διαβάστε ακόμη:
→Σύνοδος ΝΑΤΟ: Οι κρίσιμες επαφές Μητσοτάκη, ο Ερντογάν και οι αμυντικές δαπάνες
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











