Στη Χάγη όπου θα συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ μεταβαίνει την Τρίτη ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Το βράδυ ο Έλληνας πρωθυπουργός θα παρευρεθεί στο δείπνο που παραθέτει προς τιμήν των ηγετών το βασιλικό ζεύγος της Ολλανδίας.
Μια ημέρα μετά ο κ. Μητσοτάκης θα μετάσχει στις εργασίες της Συνόδου της βορειοατλαντικής συμμαχίας. Το απόγευμα ο πρωθυπουργός θα αναχωρήσει για τις Βρυξέλλες, όπου θα συμμετάσχει στη Σύνοδο Κορυφής «Global Summit: Health & Prosperity through Immunisation» που συνδιοργανώνουν η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Gavi και το Ίδρυμα Gates.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












