Skip to main content

Μ. Κατρίνης στο Naftemporiki TV: Η άρση της μονιμότητας είναι 100% επικοινωνιακό τέχνασμα της κυβέρνησης

Κριτική του κ. Κατρίνη στην κυβέρνηση μιλώντς στη «Ν»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για την άρση νομιμότητας μίλησε μεταξύ άλλων ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Μιχάλης Κατρίνης, την οποία χαρακτήρισε «επικοινωνιακό τέχνασμα της κυβέρνησης», καλεσμένος στο στούντιο της Ναυτεμπορικής και την εκπομπή Rush Hour με την Νικόλ Λειβαδάρη.

Όπως εξήγησε χαρακτηριστικά «η κυβέρνηση οποτεδήποτε θέλει να ξεφύγει από την δύσκολη πραγματικότητα, βρίσκει θέματα δήθεν ιδεολογικής αντιπαράθεσης. Είναι 100% επικοινωνιακό τέχνασμα».

Εξηγώντας δήλωσε πως «το 2019 όταν εξελέγη η Νέα Δημοκρατία, το πρώτο νομοσχέδιο που έφερε με το επιτελικό κράτος ήτανε η κατάργηση του ασύλου της ανομίας. Είδαμε την κατάληξη, πολλές εξαγγελίες, πολλές υποσχέσεις. Έξι χρόνια μετά αποτέλεσμα μηδέν».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.