Skip to main content

Τηλεφωνική επικοινωνία Γεραπετρίτη με Σίμπιχα: «Η Ελλάδα θα συνεχίσει να στηρίζει την Ουκρανία»

EUROKINISSI/Γιάννης Παναγόπουλος

Οι δυο υπουργοί Εξωτερικών συζήτησαν επίσης τις πρόσφατες εξελίξεις

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον Ουκρανό ομόλογο του Άντρι Σίμπιχα.

Ο κ. Γεραπετρίτης, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επανέλαβε τη σταθερή υποστήριξη της Ελλάδας προς την Ουκρανία, την κυριαρχία και την εδαφική της ακεραιότητα. Ο Έλληνας Υπουργός Εξωτερικών δήλωσε ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να παρέχει βοήθεια στην Ουκρανία στον αγώνα του κατά του ρεβιζιονισμού και θα συμμετάσχει στις προσπάθειες ανασυγκρότησης της Ουκρανίας.

https://twitter.com/GreeceMFA/status/1852378725867753684

Οι δυο υπουργοί Εξωτερικών συζήτησαν επίσης τις πρόσφατες εξελίξεις και εξέφρασαν την πρόθεσή τους να πραγματοποιήσουν πολιτικές διαβουλεύσεις στο εγγύς μέλλον.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.