Ανοικτό άφησε το ενδεχόμενο και για λήψη περαιτέρω μέτρων για τα κινητά στα σχολεία ο Κυρ. Μητσοτάκης.
Σχετικά ερωτηθείς στη συνέντευξή του στο πλαισο της 88ης ΔΕΘ, είπε:
«Θα επιμείνω πολύ για το ζήτημα του κινητού. Οι επιστήμονες μας λένε ότι τα κινητά δημιουργούν μεγάλη απόσπαση προσοχής. Θέλουμε τα κινητά να είναι στη τσάντα. Άλλες ευρωπαϊκές χώρες τα κλειδώνουν σε λόκερς. Δεν αποκλείω τίποτα στη συνέχεια».
Πρόσθεσε δε τα εξής: «Χρειάζεται πανευρωπαϊκή ρύθμιση και θα θέλαμε να παίξουμε πρωταγωνιστικό ρόλο σε αυτό».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











