Με μία ειρωνική ανάρτηση επανήλθε στο ζήτημα της αρχειοθέτησης της υπόθεσης των υποκλοπών, ο Στέφανος Κασσελάκης.
Αυτή τη φορά απευθύνεται προς τον Γρ. Δημητριάδη αναφέροντας ότι «ζητά συγγνώμη που τον θεώρησε εμπλεκόμενο στο σκάνδαλο ΕΥΠ – Predator» και ζητά από τον πρωθυπουργό να τον επαναφέρει.
Ζητώ συγγνώμη από τον κ. Δημητριάδη, που θεώρησα ότι «υπήρξε εμπλεκόμενος» στο σκάνδαλο ΕΥΠ-Predator.
Η αλήθεια είναι ότι με μπέρδεψε ο κ. Μητσοτάκης, όταν τον «παραίτησε» και ζήτησε συγγνώμη από τον κ. Ανδρουλάκη.
Παροτρύνω τον Πρωθυπουργό να επαναφέρει άμεσα τον κ. Δημητριάδη… pic.twitter.com/mA6g4N4498
— Stefanos Kasselakis – Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) July 30, 2024
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












