Skip to main content

Στ. Κασσελάκης: Ανανεώνει το ραντεβού με πολίτες για την επόμενη εβδομάδα

(Πηγή φωτ. Χ / twitter.com/skasselakis)

«Ευχαριστώ όλες και όλους που ήρθατε στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ» αναφέρει σε ανάρτησή του

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τις ευχαριστίες του προς τους πολίτες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά του να συναντηθούν στο γραφείο του στην Κουμουνδούρου, εκφράζει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Στέφανος Κασσελάκης. Προαναγγέλλει μάλιστα πως θα ακολουθήσει και νέος κύκλος συναντήσεων με πολίτες την ερχόμενη εβδομάδα.

«Ευχαριστώ όλες και όλους που ήρθατε στα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και τους πολύ περισσότερους που πήρατε τηλέφωνο ή στείλατε μήνυμα στα social μου. Ραντεβού την επόμενη βδομάδα» αναφέρει συγκεκριμένα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., Στέφανος Κασσελάκης, σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η ανάρτηση του κ. Κασσελάκη συνοδεύεται με φωτογραφίες από τις συναντήσεις που είχε με τους πολίτες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.