Μήνυση για ψευδή κατάθεση και συκοφαντική δυσφήμιση κατέθεσε ο ανεξάρτητος βουλευτής Χαράλαμπος Κατσιβαρδάς σε βάρος του προέδρου των «Σπαρτιατών», Βασίλη Στίγκα, για όσα ανέφερε στις καταθέσεις του στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Γεωργια Αδειλίνη.
Ο πρόεδρος των «Σπαρτιατών» είχε καταθέσει τον περασμένο Νοέμβριο στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, στο πλαίσιο της έρευνας με αιχμή δηλώσεις του περί εκβιασμών κλπ εντός του κόμματος.
Σε δηλώσεις του ο πληρεξούσιος δικηγόρος του κ. Κατσιβαρδά, Βασίλης Καπερνάρος τόνισε ότι υπέβαλαν αίτημα να καλέσει εκ νέου τον κ. Στίγκα, ωστόσο, το απέρριψε και επισήμανε πως πρέπει να γνωρίζει ο ελληνικός λαός τι συμβαίνει. «Είναι μόνο η αρχή θα ακολουθήσει χιονοστιβάδα» τόνισε ο κ. Κατσιβαρδάς, ο οποίος αποχώρησε πριν από λίγο καιρό από την Κ.Ο. των «Σπαρτιατών» και ανεξαρτητοποιήθηκε.
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












