Με σύνθημα «Ψηφίζουμε και αποφασίζουμε. Γυρίζουμε πίσω ή προχωράμε μπροστά» δόθηκε στη δημοσιότητα το πρώτο προεκλογικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας εν όψει των εκλογών της 21ης Μαΐου.
Στο βίντεο, διάρκειας περίπου ενάμισι λεπτού, εμφανίζεται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης να κάνει έναν απολογισμό της διακυβέρνησης της Ν.Δ., να απαριθμεί τις κρίσεις που κλήθηκε να διαχειριστεί η κυβέρνηση και να θέτει τους στόχους της επόμενης τετραετίας.
«Στις 21 Μαΐου ζητώ την εντολή σας για να κάνουμε πράξη τρεις μεγάλους εθνικούς στόχους: καλύτερους μισθούς για όλους, ένα πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό κράτος, και τη Δημόσια Δωρεάν Υγεία που μας αξίζει» αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Μητσοτάκης.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












