Skip to main content

Ν. Ηλιόπουλος: Κενή η συγγνώμη του κ. Μητσοτάκη – Επιχειρεί διάχυση των ευθυνών

ΣΥΡΙΖΑ

«Το άγχος του κ. Μητσοτάκη είναι να διώξει από πάνω του την ευθύνη, γι’ αυτό στην ανάρτησή του έφτασε μέχρι τα χρόνια του κ. Σημίτη»

«Ο Μητσοτάκης έφτασε στα χρόνια του Σημίτη για να διώξει από πάνω του την ευθύνη»

Για «κενή συγγνώμη» του Κυριάκου Μητσοτάκη έκανε λόγο ο υπεύθυνος στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος, κατηγορώντας τον πρωθυπουργό ότι επιχειρεί μία διάχυση των ευθυνών.

«Στο τηλεοπτικό μήνυμα που έβγαλε την πρώτη μέρα ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για “τραγικό ανθρώπινο λάθος”, προσπαθώντας να προκαταβάλει το αποτέλεσμα της Δικαιοσύνης. Τώρα, με την τελευταία του ανάρτηση, επιχειρεί μια προσπάθεια διάχυσης των ευθυνών. Και όταν φταίνε όλοι, στην πραγματικότητα δεν φταίει κανένας…», είπε χαρακτηριστικά σε συνέντευξή του στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της «ΕΡΤ1».

Παρατήρησε ακόμη πως «το άγχος του κ. Μητσοτάκη είναι να διώξει από πάνω του την ευθύνη. Γι’ αυτό στην ανάρτησή του έφτασε μέχρι τα χρόνια του κ. Σημίτη, για αυτό συγκρότησε μια επιτροπή με στόχο να βγάλει πόρισμα σε προεκλογικό χρόνο».

«Είμαστε σε μια στιγμή που θα κριθούμε όλοι πολύ αυστηρά. Το πολιτικό σύστημα, οι άνθρωποι της Δικαιοσύνης οι οποίοι με ευκολία έβγαζαν παράνομες και καταχρηστικές τις απεργίες των σιδηροδρομικών, οι άνθρωποι της ενημέρωσης που τα προηγούμενα χρόνια δεν είχαν δώσει χώρο σε αυτά τα ζητήματα», σημείωσε ο Νάσος Ηλιόπουλος.

Όπως τόνισε, «επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς υπήρχαν τρία έμπειρα στελέχη, δύο σταθμάρχες και ένας κλειδούχος» και «η κυβέρνηση πρέπει να απαντήσει γιατί σε αυτήν τη θέση βρέθηκε ένας άνθρωπος μόνος του, χωρίς την απαραίτητη εμπειρία». «Και όπως φαίνεται από τα στοιχεία που ανέδειξε ο κ. Ραγκούσης, ο συγκεκριμένος σταθμάρχης φέρεται να μετατάχθηκε παράνομα σε αυτήν τη θέση, γιατί η σχετική προκήρυξη του ΟΣΕ είχε όρους που ο άνθρωπος αυτός δεν πληρούσε», πρόσθεσε και συνέχισε λέγοντας: «Η σημερινή κυβέρνηση παρέλαβε τον ΟΣΕ με περισσότερους από 1.200 εργαζόμενους και αυτή τη στιγμή έχει λιγότερους από 750. Επίσης, το 2018 ολοκληρώθηκε η διπλή γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Το γεγονός ότι είχαμε σύγκρουση τρένων σε διπλή γραμμή, ενώ δεν είχαμε δει αντίστοιχο περιστατικό τα προηγούμενα χρόνια που η γραμμή ήταν μονή σε πολλά μέρη, δείχνει τις βαθιές αιτίες του προβλήματος».