Την ρίψη δακρυγόνων από την ΕΛΑΣ στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο Σύνταγμα με αφορμή το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σε ανακοίνωσή του.
Ειδικότερα, ο ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι «πριν ακόμη στερέψουν τα δάκρυα για τους ανθρώπους που έχασαν άδικα τη ζωή τους στα Τέμπη, η κυβέρνηση έδωσε σήμερα εντολή να ρίξουν δακρυγόνα εναντίον όσων ειρηνικά διαδήλωναν στο Σύνταγμα για τη δικαίωση των νεκρών, για τη δικαιοσύνη και την αλήθεια».
Και καταλήγει υπογραμμίζοντας ότι «τόση ήταν η ειλικρίνεια της συγγνώμης του κυρίου Μητσοτάκη».
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












