Skip to main content

Επικοινωνία της ΠτΔ με τον βασιλιά της Βρετανίας, Κάρολο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον βασιλιά του Ηνωμένου Βασιλείου της Μεγάλης Βρετανίας και της Βόρειας Ιρλανδίας Κάρολο Γ’, είχε σήμερα η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου, εκφράζοντας τα συλλυπητήριά της για την απώλεια της βασίλισσας Ελισάβετ ΙΙ.

Επίσης, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας συνεχάρη τον Βασιλιά για την ανάρρησή του στον θρόνο και του ευχήθηκε κάθε επιτυχία στα νέα του καθήκοντα, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι οι εξαιρετικές σχέσεις των δύο χωρών θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο κατά την περίοδο της βασιλείας του.

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα μεταβεί αύριο στην πρεσβεία του Ηνωμένου Βασιλείου προκειμένου να υπογράψει το βιβλίο συλλυπητηρίων, ενώ στις 19 Σεπτεμβρίου θα παραστεί στην κηδεία της Βασίλισσας στο Λονδίνο.    

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.