Στη βρετανική πρεσβεία μετέβη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος υπέγραψε το βιβλίο συλλυπητηρίων για την απώλεια της Βασίλισσας Ελισάβετ Β’.
Στο κείμενο που συνόδευε την υπογραφή του, ο Πρωθυπουργός έγραψε:
«Εκ μέρους του ελληνικού λαού θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά μου θλίψη για την απώλεια της Βασίλισσας. Ήταν μια πραγματικά εξαιρετική ηγέτιδα και μας έχει εμπνεύσει όλους με την απαράμιλλη αίσθηση του καθήκοντός της. Ευχόμαστε στον Βασιλιά δύναμη και επιμονή.
Κυριάκος Μητσοτάκης».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












