Την μη ύπαρξη κλιματισμού και διαδικτύου στο δρομολόγιο του τρένου «Αθήνα – Θεσσαλονίκη», καταγγέλλει με ερώτησή της προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Ελληνική Λύση.
Στρέφεται κατά της ιδιοκτησίας του τρένου, υποστηρίζοντας ότι η αποκατάσταση της συνδεσιμότητας με το διαδίκτυο, όφειλε να είναι υποχρέωση του επενδυτή που εκμεταλλεύεται το δίκτυο του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα και να αποτελεί δεδομένο για όλους τους επιβάτες.
Καλεί επίσης τους αρμόδιους να αποκαταστήσουν άμεσα, τόσο η συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο σε όλο το μήκος της γραμμής του σιδηροδρομικού δρομολογίου «Αθήνα-Θεσσαλονίκη», όσο και τον κλιματισμό στα βαγόνια όλων των συρμών που εκτελούν το εν λόγω δρομολόγιο.
Η ερώτηση της Ελληνικής Λύσης
«Απαράδεκτη απουσία συνδεσιμότητας στο Διαδίκτυο και κλιματισμού στο δρομολόγιο του τρένου “Αθήνα – Θεσσαλονίκη”»
Κύριε Υπουργέ,
Όπως μας κατήγγειλαν πολύ πρόσφατα επιβάτες του σιδηροδρομικού δρομολογίου «Αθήνα – Θεσσαλονίκη», εντός των βαγονιών του συρμού στο εν λόγω δρομολόγιο που έχουν εμφανή την επωνυμία «Ferrovia Italiano» (κατόπιν της πρόσφατης εξαγοράς του 100% της «ΤΡΑΙΝΟΣΕ» από την κρατική Υπηρεσία τρένων της Ιταλίας «Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A.», έναντι συνολικού τιμήματος 45 εκατομμυρίων ευρώ), δεν υπήρχε, ούτε κλιματισμός, ούτε σύνδεση με το Διαδίκτυο.
Το ως άνω καταγγελλόμενο κρίνουμε ότι είναι απαράδεκτο για μια τόσο κομβικής σημασίας σιδηροδρομική σύνδεση, που εξυπηρετεί χιλιάδες πολιτών κάθε μήνα και διασυνδέει την πρωτεύουσα με την συμπρωτεύουσα της χώρας. Πόσω μάλλον, όταν η ανωτέρω σιδηροδρομική ζεύξη αποτελεί, αφενός, μεγάλη υποδομή του τουριστικού μας προϊόντος, και αφετέρου, ένα από τα σοβαρότερα μέσα μετακίνησης των πολιτών για λόγους επαγγελματικούς, η αποκατάσταση της συνδεσιμότητας με το Διαδίκτυο σε όλο το μήκος της γραμμής, όφειλε να είναι υποχρέωση του επενδυτή που εκμεταλλεύεται το δίκτυο του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα και να αποτελεί δεδομένο για όλους τους επιβάτες.
Επιπλέον, η απουσία κλιματισμού, σε οποιαδήποτε «θέση» επιβατών, προκαλεί τριτοκοσμικές συνθήκες στο ταξιδιωτικό κοινό, σε μια χώρα που εξυπηρετεί εκατομμύρια Ελλήνων αλλά και αλλοδαπών τουριστών, όπου οι θερμοκρασίες είναι υψηλές για μεγάλο χρονικό διάστημα του έτους. Ειδικά η απουσία του κλιματισμού στα βαγόνια υποβιβάζει το επίπεδο ποιότητας ζωής αλλά και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ταξιδιού με το τρένο, τις οποίες όφειλε να διατηρεί σε ένα επίπεδο τουλάχιστον αξιοπρέπειας ο επενδυτής που εκμεταλλεύεται το σιδηροδρομικό μας δίκτυο, σεβόμενος την αξιοπρέπεια των πελατών του και το τουριστικό προϊόν της χώρας, όπου δραστηριοποιείται η επένδυσή του.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Προτίθεσθε να παρέμβετε καταλλήλως, ώστε να αποκατασταθούν, άμεσα, τόσο η συνδεσιμότητα στο Διαδίκτυο σε όλο το μήκος της γραμμής του σιδηροδρομικού δρομολογίου «Αθήνα-Θεσσαλονίκη», όσο και ο κλιματισμός στα βαγόνια όλων των συρμών που εκτελούν το εν λόγω δρομολόγιο;