Θετικός στη λοίμωξη SARS-CoV-2 βρέθηκε χθες ο αρχηγός ΓΕΝ, αντιναύαρχος Στυλιανός Πετράκης, στο πλαίσιο τακτικού προληπτικού ελέγχου, όπως ανακοινώθηκε σήμερα από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού.
Ο αρχηγός ΓΕΝ έχει λάβει και τις τρεις δόσεις του εμβολίου κατά του COVID-19 ενώ παρουσιάζει ήπια συμπτωματολογία, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











