Στις Βρυξέλλες μετέβη σήμερα ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, προκειμένου να συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται αύριο, Τρίτη 7 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας, στην ατζέντα του Συμβουλίου είναι οι εξελίξεις για τηνπανδημία Covid-19 και η πορεία των εμβολιασμών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












