Skip to main content

Τ. Κουίκ: Τη Δευτέρα οι βουλευτές των ΑΝΕΛ θα δώσουν τέλος στη συγκυβέρνηση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τη βεβαιότητα ότι σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα των Ανεξάρτητων Ελλήνων θα δώσει «τέλος στη συγκυβέρνηση» κατά την ψηφοφορία της Δευτέρας στη Βουλή εκφράζει ο εκπρόσωπος του κόμματος, Τέρενς Κουίκ.

«Με όνομα και επίθετο και με γνωστές τις διευθύνσεις όλων μας, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες διαβεβαιώνουμε ότι τη Δευτέρα και οι 12 βουλευτές μας, θα δώσουν τέλος σ’ αυτή τη συγκυβέρνηση της δυστυχίας και της αβεβαιότητας της κάθε ελληνικής οικογένειας», δήλωσε.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.