«Εάν στην επερχόμενη σύνοδο κορυφής η Ε.Ε δεν σταθεί έμπρακτα στο πλευρό μας με την επιβολή σκληρών κυρώσεων στην Τουρκία, η Ελλάδα έχει ένα και μοναδικό όπλο στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το Βέτο. Είναι όπλο “πυρηνικό” και ήρθε η ώρα η γερμανική κυβέρνηση επιτέλους να το αντιμετωπίσει», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ελληνική Λύση.
«Η Νέα Δημοκρατία όμως θα το χρησιμοποιήσει; Διότι δυστυχώς η επιρροή της Γερμανίας στη Νέα Δημοκρατία είναι τεράστια.», τονίζει.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












