Skip to main content

«Συγγνώμη» για τα μέτρα που έχει ψηφίσει ζήτησε ο Στ. Παναγούλης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Συγγνώμη» για τα μνημονιακά μέτρα που έχει ψηφίσει ζήτησε ο ανεξάρτητος πλέον, βουλευτής, Στάθης Παναγούλης, ο οποίος διεγράφη από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ μετά την απόφασή του να μην υπερψηφίσει τα προαπαιτούμενα μέτρα.

Σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής, κάνει λόγο για «αντιδημοκρατική αποπομπή» και επικαλείται το Σύνταγμα, το οποίο ορίζει ότι  «οι βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα της γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση».

«Θα υπερασπίζομαι τα συμφέροντα των συμπολιτών, που πλήττονται επί πέντε χρόνια βάναυσα από τα Μνημόνια» αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Παναγούλης.

Όπως εξηγεί, ο ίδιος ψήφισε νόμους του μνημονίου, καθώς «είχε την πεποίθηση ότι θα μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα και ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, που βρίσκεται 10 μήνες στην εξουσία και στην οποία πίστεψε τόσο πολύ ο ελληνικός λαός, κάποια στιγμή θα αντιστεκόταν και θα έλεγε ένα μεγάλο “όχι” στους δανειστές και τοκογλύφους».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.