Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας για τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών στους μη μισθωτούς.
Το πράσινο «φως» δόθηκε τόσο επί της αρχής, όσο και επί του συνόλου του νομοσχεδίου.
Υπέρ ψήφισαν οι βουλευτές των ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ, Ν.Δ., ΔΗΣΥ, Ποτάμι και Ένωση Κεντρώων.
Το ΚΚΕ καταψήφισε, ενώ η Χρυσή Αυγή δήλωσε «παρών».
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












