Την ώρα που 350 εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ μπαίνουν σε καραντίνα, ο κ. Καραμανλής επανέλαβε σήμερα τις γνωστές ασυναρτησίες: πως δεν αποδεικνύεται ότι τα ΜΜΜ είναι εστίες μετάδοσης του κορωνοϊού, τονίζει σε δήλωσή του ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Στέργιος Καλπάκης, σημειώνοντας ότι «η αυτοψία των εποπτών δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Αττικής διαψεύδει τους αστείους ισχυρισμούς και υπογραμμίζει το αυτονόητο: πως τα ΜΜΜ αποτελούν εστίες μετάδοσης της πανδημίας».
Ο κ. Καλπάκης υπογραμμίζει ότι η κυβέρνηση που υποχρεώνει μέχρι και τα ταξί να έχουν έναν μόνο επιβάτη για να μη μεταδίδεται ο ιός, πουλάει «τρέλα» πως στις δημόσιες συγκοινωνίες, που παστώνονται καθημερινά εδώ και τόσους μήνες οι πολίτες, «δεν κολλάει».
Την ίδια ώρα, όπως υποστηρίζει ο κ. Καλπάκης, η αυτοψία των εποπτών δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Αττικής «διαψεύδει τους αστείους ισχυρισμούς» και υπογραμμίζει το αυτονόητο πως τα ΜΜΜ αποτελούν εστίες μετάδοσης της πανδημίας.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












