Ανησυχία και αγανάκτηση εξέφρασε ο πρόεδρο της Ν.Δ. Κυριάκος Μητσοτάκης για την επίθεση στη γαλλική πρεσβεία. Σε αναρτήσεις στου στο twitter τόνισε ότι «η ασφάλεια των πολιτών είναι το πρώτιστο μέλημα μας».
«Εκφράζω την συμπαράσταση όλων μας στον ειδικό φρουρό που τραυματίστηκε και σε όλους τους αστυνομικούς για την δύσκολη αποστολή τους», πρόσθεσε.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












